با سلام : شرکت پیمانکاری هستیم که بصورت منظم و ماهانه حقوق پرداخت نمیکنیم ولی لیست پرداخت حقوق ماه به ماه منظم به اداره دارایی ارجاع میشود که مورد رد دفاتر شرکت شد زیرا طبق گفته ممیز مالیاتی باید هزینه های هر شرکت از درآمدهای همان دوره کسر گردد که این کار ما موجب نشان دادن هزینه های زیاد و کاهش سود شرکت میشد با توجه به اینکه ما از حساب جاری شرکا استفاده میکنیم چگونه باید هزینه های و.اقعی حقوق را نشان بدهم که مورد قبول دارایی هم باشد؟
باتشکر خواهشمندم هر چه سریعتر دوستان جواب بدهند